راهنمای خرید فلاش تانک

هدف اصلی فلاش تانک ها یا مخازن آب در واقع رها سازی حجم زیادی از آب در زمانی کوتاه به کاسه‌ی توالت است. تا بدین ترتیب مدفوع و سایر اشیاء به خوبی از کاسه‌ی توالت شسته شوند.

 

از آنجا که فشار و حجم آب لوله‌کشی و تاسیسات سرویس بهداشتی به صورت معمول قادر به ارائه‌ی حجم آب کافی در زمانی کوتاه نیست، وجود فلاش تانک ها یا مخازن آب ضرورت می‌یابد. همچنین ذخیره حجم معینی از آب و رها سازی یکباره‌ی آن، در نهایت عمل سیفون کردن و شستشوی کاسه‌ی توالت را با آب کمتری صورت داده و موجب صرفه جویی در مصرف آب می‌شود.

 

ویژگی‌های یک فلاش تانک مناسب چیست؟

اما یک فلاش تانک چه ویژگی هایی باید داشته باشد؟ و لازم است در هنگام تهیه آن به چه نکاتی توجه شود؟

  • – کارکرد مناسب و شستشوی قدرتمند کاسه‌ی توالت.
  • – صرفه جویی در مصرف آب
  • – دوام و ماندگاری و کارکرد بدون نقص
  • – جلوگیری از رشد و انتقال باکتری‌ها و آلودگی ها
  • – استفاده و نصب آسان
  • – ظاهر زیبا و سازگاری ابعاد با فضای سرویس بهداشتی شما

 

پیش از انتخاب از حجم مخزن مورد نیاز و ابعاد فضای خود آگاه باشید. تا موردی را انتخاب کنید که در سازگاری با نیاز و فضای شما باشد.

 

کارکرد مناسب، شستشوی قدرتمند و موثر و صرفه جویی در مصرف آب

اولین ویژگی ضروری هر فلاش تانکی، ارائه‌ی حجم آب مناسب با فشار کافی برای شستشویی کامل و موثر کاسه‎ی توالت است. این موضوع به حجم مخزن و میزان آبگیری و همچنین قطر لوله‌ها و البته مکانیزم رها سازی آب بر می‌گردد. ارتفاع نصب نیز در فشار آب موثر خواهد بود.

در عین ارائه آب کافی و پر فشار جهت شستشو و سیفون توالت، لازم است حجم آب مخزن به راحتی قابل تنظیم باشد. تا در صورت نیاز بتوان آب مخزن را برای شستشوی قوی تر افزایش داد و در صورتی که عمل شستشو با آب کمتری ممکن باشد، بشود از حجم آب گیری مخزن کاست. که به صرفه جویی در مصرف آب منجر می‌گردد.

همچنین استفاده از فلاش تانک های با مکانیزم دو زمانه یا شاستی دو زمانه که امکان سیفون کردن با بخشی از حجم آب مخزن و در صورت نیاز کل آب مخزن را فراهم می‌کند می‌تواند به میزان قابل توجه ای از مصرف آب بکاهد.

 

 

مواد اولیه با کیفیت، استاندارد و آنتی باکتریال

مسئله بعدی بکارگیری مواد اولیه باکیفیت در ساخت این محصول است. علاوه بر استحکام بدنه‌ی مخزن و لوله ها، استفاده از مواد بادوام و باکیفیت در ساخت شناور و مکانیزم‌های تخلیه و آب گیری، از نشتی آب و ایجاد صدای بی مورد و همچنین نیاز به سرویس و تعمیر مکرر فلاش تانک جلوگیری می‌کند.

طراحی مناسب و کاربست مواد اولیه باکیفیت در مکانیزم آب گیری و فلوتر‌ و مکانیزم تخلیه از ایجاد صدای اضافی در هنگام پر شدن فلاش تانک جلوگیری می‌کند. همچنین که از نشت آب مخزن جلوگیری می‌کند.

علاوه بر دوام و کارایی، استفاده از مواد اولیه با استاندارد بهداشتی مناسب از رشد باکتری ها و آلودگی ها در فلاش تانک جلوگیری کرده و به لحاظ بهداشتی بسیار اهمیت دارد.

زیبایی و استفاده و نصب آسان فلاش تانک

شکل ظاهری مخزن نیز هم از منظر زیبایی و هم به لحاظ اشغال فضای سرویس بهداشتی دارای اهمیت است. امروزه بیشتر از مخزن های باریک استفاده می‌شود که زیاد از دیوار جلو نمی‌آیند. این موضوع علاوه بر اشغال فضای کمتر و زیبایی بیشتر، با افزایش ارتفاع مخزن به بهبود فشار آب فلاش تانک منجر می‌گردد.

 

 

در آخر کاربرد راحت و نصب آسان را نیز در نظر بگیرید. وجود اهرم های طنابی یا کششی استفاده را برای افراد با قد کوتاه و کودکان راحت تر می‌کند.

همچنین بسیاری از مخازن امکان اتصال ورودی آب در هر دو سمت چپ و راست را دارند که نصب را آسان می‌کند. آب بندی و فیتینگ رینگی لوله‌های اتصال در داخل یکدیگر بدون نیاز به نوار تفلن و غیر نیز موجب سهولت و سرعت در نصب می‌شود.

 

 

 

برگشت به بالا
jQuery(function($){ $("#zBq6vaT9IlRGE9f7ejPJ").parent().attr('rel', 'origin'); });
× چت واتس آپ