چقدر به دکور سرویس بهداشتی خانه خود اهمیت می‌دهید!

اگر دکوراسیون سرویس بهداشتی برایتان اهمیت دارد این مطلب را دنبال کنید!

دستشویی خانه ی شما محلی است که رفت و آمد زیادی در آن صورت میگیرد اما شما چقدر به زیبایی و دکور این محل توجه کرده اید ؟ به رنگ پس زمینه ی آن، کابینت روشویی، آینه باکس دستشویی و دکور و قفسه هایی که در آن به کار میبرید؟ با ما همراه باشید,

به سرویس بهداشتی خانه خود اهمیت دهید!

معمولا سرویس بهداشتی خانه جایی است که کمتر از باقی بخش های خانه به دکوراسیون آن توجه میشود با این وجود که شاید مهمان هایی که به خانه شما می آیند به آشپزخانه یا اتاق خواب شما وارد نشوند ولی احتمال اینکه دستشویی خانه شما را بببینند بسیار زیاد است، پس چرا با دقت بیشتری وسایل و دکور آن را انتخاب نکنیم ؟! در این مقاله ما به برخی نکات مورد توجه در دیزاین دستشویی خانه شما میپردازیم تا، این محل را نیز مانند باقی بخش های خانه با دقت و سلیقه ی بیشتری بچینید.

چه رنگ کاشی ای برای سرویس بهداشتی بهتر است ؟

انتخاب رنگ یک مکان مهمترین و تعیین کننده ترین تصمیم در دیزاین آن محل است و سرویس بهداشتی خانه نیز از این قاعده مستثنی نیست!

برای انتخاب رنگ دستشویی باید به فضای آن هم توجه داشته باشید برای مثال در دستشویی های کوچک بهتر است از تن رنگ های ملایم تر هر رنگ استفاده کنید تا رنگ های تیره تر و تند تر، اما در دستشویی های بزرگ تر دستتان برای انتخاب این نوع رنگ ها باز تر است.

در دستشویی هایی که فضای کمتری دارند باید توجه بیشتری به رنگ های مدنظرتان داشته باشید چون می توانند شما را خیلی زودتر از آن چه فکرش را میکنید دلزده و خسته کنند !

پیشنهاد ما برای این فضاها استفاده از رنگ های روشن و ملایم است مانند کرم، سفید، آبی روشن و… زیرا انعکاس نور را بیشتر میکنند و باعث میشوند، فضا بزرگ تر به نظر بیاید یا میتوانید از ترکیب چند رنگ که با یکدیگر هماهنگی دارند استفاده کنید برای مثال، رنگ های طوسی و سبز روشن به همراه سفید ترکیب خوبی برای یک دستشویی مدرن، با فضای کم را به شما میدهند .

در دستشویی هایی با فضای بزرگ تر میتوانید از رنگ هایی تند و تیره تر استفاده کنید اما توجه داشته باشید که اگراز رنگ های تیره تر استفاده میکنید در باقی اجزای دکوراسیون از طرح های مینیمال و ساده استفاده کنید تا زیبایی و آرامش محل را حفظ کند.

این نکته را مد نظر داشته باشید که رنگ های تیره در بسیاری از موارد برای سرویس های بهداشتی ای به کار میروند که پنجره دارند و میتوانند از انعکاس نور خورشید در فضا هم بهره ببرند.

چیدمان سرویس بهداشتی

قدم بعدی برای داشتن یک دیزاین شیک و زیبا برای دستشویی خانه ی شما توجه به وسایلی ای است که در این دیزاین از آنها استفاده میکنید مانند آینه باکس، سرویس ایرانی یا فرنگی، کابینت روشویی ،شیرآلات و وسایل تزیینی مانند شمع و حوله ها و …

سرویس ایرانی و فرنگی که جنس آن از چینی است میتوانند مدل های مختلفی داشته باشد برای مثال سرویس های ایرانی گاهی اوقات دارای طرح های مختلفی هستند که با توجه به نکاتی که درزمینه رنگ دیوارها و کاشی های سرویس بهداشتی گفتیم میتوانید آنها را انتخاب کنید.

بخش بعدی که در دکوراسیون سرویس بهداشتیتان تاثیر بسیاری دارد توجه به آینه ها و کابینت هایی است که در دستشویی استفاده میکنید بسیاری از ما توجه زیادی به این کابینت ها نداریم اما آیا تا به حال به این فکر کرده اید که این کابینت ها چه تاثیر به سزایی در دیزاین دستشویی شما دارند؟

تاثیر کابینت روشویی در دکوراسیون سرویس بهداشتی

ما در الگانته کابین آینه باکس ها و کابینت های روشویی ای طراحی کرده ایم که در عین جلوه و زیبایی ای که دارند بسیار ساده و شیک هستند ومحیط سرویس بهداشتی شما را پر ازدحام نشان نمیدهند . استفاده از کابینت ها به شما کمک میکنند تا، وسایل هایی مانند مواد شوینده دستشویی، مایع های لباسشویی و سایر ابزارهای مدنظرتان را بدون ایجاد بهم ریختگی و با جلوه ای زیبا در این محل قرار دهید . | از تفاوت های الگانته با سایر برند ها میتوان در تولید کابینت روشویی pvc یا ضد آب اشاره کرد. ضد آب بودن یک کابینت روشویی برای استفاده در سرویس بهداشتی یک ویژگی مورد نیاز است!

سایر جزئیات در دکوراسیون سرویس بهداشتی

شیرآلات مورد استفاده در دستشویی اهمیت بسزایی در دکور سرویس بهداشتی شما دارد و نباید آنها را بی اهمیت تلقی کرد؛ با توجه به تم رنگی که در کاشی ها یا رنگ دیوارها به کار برده اید از رنگ های متفاوتی برای شیرآلات میتوانید استفاده کنید که محبوب ترین آنها رنگ های استیل، طلایی، رنگ برنز ،مسی و سفید است که میتوانند مات یا براق باشند اما برای استفاده از شیرآلات مات این نکته را به خاطر داشته باشید که استفاده از آنها نیازمند مراقبت زیادی است و به راحتی لک میشود.

شمع ها همیشه محبوبیت خاصی برای استفاده در حمام، سرویس بهداشتی و باقی بخش های خانه دارند و میتوانند در کنار سادگی جلوه ی زیبایی به سرویس بهداشتی شما ببخشند و استفاده از آنها به عنوان ابزار تزیین دستشویی میتواند ایده ی خوبی باشد همچنین، حوله ها در حالی که یکی از وسایل مورد نیاز در سرویس بهداشتی به شمار میروند میتوانند با چیدمان خاص چهره ی دیگری به محیط اطرافشان بدهند پس، از نحوه ی قرار دادن حوله ها در دستشویی نیزغافل نباشید!

با توجه به این نکات میتوانید سرویس بهداشتی منزلتان را نیز مانند باقی بخش های خانه خاص و منحصر به فرد کنید؛ به یاد داشته باشید که در کنار توجه به تمامی این نکات به راحتی و علاقه ی خودتان بیشتر از هر بخش دیگری توجه کنید چرا که خانه ی شما باید بیشتر از هرجایی، برایتان آرامش و راحتی به همراه داشته باشد.

برگشت به بالا
jQuery(function($){ $("#zBq6vaT9IlRGE9f7ejPJ").parent().attr('rel', 'origin'); });
× چت واتس آپ